Vägen till helt sjuka mål !

Yes då har man ordnat en blogg lite snabbt. Kommer uppdateras betydligt mer när jag väl lägger ner tiden..
Här kommer jag skriva MIN SANNING & MINA MÅL !!
Kommer säkert bli ett jävla liv på bittra människor.. Det skiter jag fullständigt i...
Ni behöver inte lägga energi på att läsa liksom om det jag skriver stör er så mycket.
Nu börjar iaf en ny start på livet..
Hundarna får inte längre torrfoder utan har beställt färskfoder & kommer numera bli BARF!
Jag vet mina 4-benta vänner mår bäst av det & älskar det.
Rätt äckligt att hålla på med bara, men vad gör det!
Vad det gäller mig så har en rejäl förändring skett..
Ska inte längre må dåligt pga en hemsk spegelbild (mitt tycke)
Kör på min gröna kärlek & kämpar på.. Sjukt vad fort det går & dom funkar verkligen..
Börjat gå vägen med stora kliv & det går framåt, jag kan se mina mål där framme, når det dock inte så får kämpa på & ta en dag i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0