På andra sidan ser du mig

Inte orkat skriva massa här pga det är helt enkelt för mycket.
Insett att hoppet verkligen är borta för alltid!
Hur klarar man sig, när hoppet man levt på är borta ?
Dom säger att hoppet är det sista som lämnar en, men sen då?
Jag hatar det här! Smärtan går inte att beskriva i ord.
Det är käpp rätt åt helvete
Benen bär inte längre & man gömmer sig bakom muren som rasat.
Lita aldrig på nån min vän....
Sjunker in i mitt tunna skal & döljer allt med ett leendé.
Det är sjukt att man kan dölja så mycket så lätt...

Kommentarer
Postat av: loookii

Hoppet är inte alls borta, sluta aldrig tro, sluta aldrig hoppas..

2011-11-07 @ 17:19:26
URL: http://nattstad.se/pussbaby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0